” A kako ti zračiš?! “

Splet okolnosti ili sudbina? Puka slučajnost ili sreća? Samopouzdanje ili vera u sebe?! 

Svakodnevnica nosi puno pitanja i sitnih dogadjaja čiji smo učesnici ili samo slučajni prolaznici. Nekada bi nekom lošem danu pokazali zube..i gle čuda on bi pobegao glavom bez obzira. Ipak nekada smo isuviše slabi za borbu, umorni od života upuštamo se u čudno jutro, haotično popodne i plačljivu noć. Dobra je ta divna okolnost života pa uvek ima ono drugo jutro koje znamo kakav dan nosi. Osmeh, muzika, miris jutarnje kafe, šminka, čuveno šta da obučem i dan je krenuo.. Nekad i tako radosno i opušteno jutro ne ukazuje na ludi dan, a nekada sve glat teče bez nervoznih sugrađana, neljubazne prodavačice i nadrndane bankarke. U čemu je trik, često mi padne napamet. I da li moje telo i glas, moje oči i pogled odaju neku negativnu energiju koja privlači takvu istu,i zašto kad  “danas baš nisam nervozna” i šta je sa onim da se suprotnosti privlače i u svakodnevnom životu. Zato ako ikako mogu da biram svaki dan, a mogu kad hoću..biram pozitivno..Biram da biram, jer ako dajem da biraju umesto mene znam da sam ugasila..

life,concept,post,it-b3c9f47c3c5c262c219ee3a394b4c3c7_h

Biram osmeh, biram crveno i roze, biram vedro nebo i kad je kišan dan, biram dobru knjigu, biram ćaskanje sa mamom od rane zore uz kafu preko telefona, biram okrepljujuću pozorišnu predstavu i komediju sa Adamom Sendlerom, biram i akcioni sa Metom Dejmonom, biram večeru sa nasmejanim prijateljima, biram njega da me zasmejava, biram sestru da mi da najbolji savet i pozitvne kritike, biram drugaricu da plačemo zajedno pa da nam bude bolje, biram prijateljicu da mi ushićeno i srdačno sprema cicvaru, biram novi recept za kolače koji se zapale u rerni, biram fenomelnu pastu sa svinjskim mesom koje ne podnosim, biram novu boju za ramove na zidu i nove šarene zavese. Jer ne dam da mi loš dan, nervozni ljudi na ulici, šefica, i nekada i sam život pokvare dan! Ne dam!

ImageZar nije čar u borbi, u životnim zavrzlamama, i zar nije divno što svaki problem ima rešenje i što će sve biti u redu! Zato biram da zračim pozitivno i da poooozitivno i PRIVLAČIM 🙂 !!

Leave a Reply

